niedziela, 15 lutego 2009

Pranie mózgu

Tak wygląda pranie mózgu w wykonaniu Gazety Wyborczej. Tematy w czerwonej ramce lub podkreślone czerwonym nie nadają się do głównego panelu, który jest przeznaczony na najważniejsze wiadomości krajowe i zagraniczne. To mają być wiadomości najbardziej istotne w tym dniu.

13 lutego 2009

Adam Michnik, Gazeta Wyborcza, Andrzej Czuma, socjotechnika, pranie mózgu, propaganda


Zaraz po nagłówkach o wyrokach sądowych ministra Czumy pojawia się desperacka próba zrównoważenia informacji katastrofalnych dla Platformy Obywatelskiej i środowisk zbliżonych do ubekistanu: dwa nagłówki z Jarosławem Kaczyńskim. Maniakalnych ataków Wyborczej na osobę Kaczyńskiego dzień 7624.

Nawiasem mówiąc, czy to nie zadziwiające, że interes ubekistanu i Andrzeja Czumy, chwalonego za "piękną kartę" dysydenta w PRL, jest zbieżny?!

Wydaje się, że nie wiemy czegoś bardzo ważnego o tym panu. Za bardzo czuć.