niedziela, 15 lutego 2009

The success of perestroika

Perestroika was a huge success. I know that it is commonly written in newspapers that perestroika failed. This is not true. Perestroika succeeded. Just look how they portray Gorbachev in the Internet site of the daily Dziennik (Axel Springer) on 11 February 2009.

Am I joking? Absolutely not.

Mówią, że pierestrojka się nie udała. Nieprawda. Pierestrojka okazała się wielkim sukcesem. Popatrzcie tylko na ten fragment strony portalu dziennik.pl i towarzystwo, w jakim pokazują Gorbaczowa.

11 lutego 2009

Pranie mózgu

Tak wygląda pranie mózgu w wykonaniu Gazety Wyborczej. Tematy w czerwonej ramce lub podkreślone czerwonym nie nadają się do głównego panelu, który jest przeznaczony na najważniejsze wiadomości krajowe i zagraniczne. To mają być wiadomości najbardziej istotne w tym dniu.

13 lutego 2009

Adam Michnik, Gazeta Wyborcza, Andrzej Czuma, socjotechnika, pranie mózgu, propaganda


Zaraz po nagłówkach o wyrokach sądowych ministra Czumy pojawia się desperacka próba zrównoważenia informacji katastrofalnych dla Platformy Obywatelskiej i środowisk zbliżonych do ubekistanu: dwa nagłówki z Jarosławem Kaczyńskim. Maniakalnych ataków Wyborczej na osobę Kaczyńskiego dzień 7624.

Nawiasem mówiąc, czy to nie zadziwiające, że interes ubekistanu i Andrzeja Czumy, chwalonego za "piękną kartę" dysydenta w PRL, jest zbieżny?!

Wydaje się, że nie wiemy czegoś bardzo ważnego o tym panu. Za bardzo czuć.