Szczecin. Platforma Obywatelska. W wyborach do Sejmu drugie miejsce w okręgu szczecińskim zdobył 23-letni Michał Marcinkiewicz. Uzyskał 22 tysiące głosów. I choć jego reklamy wisiały w wielu miejscach, twierdzi, że wydał na nie jedynie 20 tysięcy złotych (GW).
Warto zwrócić uwagę także na spot wideo, dostępny we wspomnianym artykule w GW. Spot wykonała firma Locomo Media Advertising ze Szczecina. Jej właścicielem jest Arkadiusz Zych. Spoty reklamujące zachodniopomorskich polityków PO Zych umieścił w serwisie youtube.com. Później je jednak stamtąd usunął. Pozostał tylko ślad:
W witrynie Locomo wśród swoich klientów firma nie wymienia Platformy Obywatelskiej. Wstydzi się czegoś czy jak? Przecież, jeśli taki młodziak Marcinkiewicz uzyskał świetny wynik przy tak niskich nakładach finansowych, to chyba trzeba być z tego dumnym, prawda? Panie Arkadiuszu, głowa do góry, pański spot też miał w tym udział. Niech pan nie chowa tych spotów PO. Chcemy je oglądać i cieszyć nimi oczy.
_____________________________________________________________
Na forum GW złośliwi komentują:
Billboardów po 2,5 tys. miał ok. 10 sztuk, zwykłych dwunastek (po 800 PLN) miał w Szczecinie i innych miejscowościach okręgu wyborczego ok. 20 sztuk.
więc same billboardy i ściany mogły go kosztować ok. 70 tys. PLN
do tego plansze na latarniach ok. 300 sztuk po 12 PLN szt
na TV wydał ok 10 tys. (+ za produkcje spotu, ze 3 tys. pln)
na prasę (nawet z 30% rabatem wyborczym) wydał ok 15 tys.
150 tysięcy to bez problemu wyjdzie.
_____________________________________________________________
pl.youtube.com/user/ArekZych
Na tej stronce są spoty, które firma robiła na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego - spoty promujące nasze województwo. Jeszcze kilkanaście dni temu były tam też spoty kandydatów PO do Sejmu w tym Marcinkiewicza, czy to przypadek że firma robi spoty dla urzędu rządzonego (dosłownie...) przez działaczy PO, a za chwile robi spoty dla innych działaczy PO kandydujących w wyborach? Ciekawe kogo obciąży kosztami za produkcję spotów...? Ciekawe też dlaczego spoty wyborczezostały usunięte? Czyżby bali się powiązania tych faktów?
____________________________________________________________
Więcej komentarzy na temat niesamowicie oszczędnej kampanii Michała Marcinkiewicza.
Lokalni zawistnicy liczą wydatki i nijak nie mogą zrozumieć, jak Michał M. mógł wydać tylko 20 tysięcy zaskórniaków na swoją kampanię. Dlaczego nie wierzą, że on po prostu taki młody, zdolny i oszczędny?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz